onsdag 26 maj 2010

Nu kan jag pusta ut!

Nu är det klart! papprena är skrivna och datum satt! Jag börjar jobba den 9 augusti! Känns jätte skönt att fått ett jobb, även fast det bara är ett vik, så har jag fått in en fot. Och nu kan jag slappna av hela sommaren och inte behöva söka jobb. På ett sätt längtar jag till att jobba, träffa lite nytt folk och få rutiner och komma ut lite, men samtidigt vill jag stanna hemma!! Trivs så bra med att vara mammaledig. Vill ju även att Leah ska börja på förskola, då jag anser att barn behöver det för sin utveckling, att lära sig sociala regler med andra barn, att få kompisar och lite egentid hon med. Hon älskar ju att vara på öppna fsk, så jag tror inskolning kommer gå galant, att hon kommer trivas på förskola!
Lite ångest har jag i alla fall, känns jobbigt att kunna räkna ned dagarna.. det är inte så långt tid kvar. Tiden har gått så fort sedan hon komtill världen.. snart ett år har passerat och väldigt mycke har hänt under dessa månader! Ett helt nytt kapitel i mitt liv, och till hösten börjar ännu ett nytt!

2 kommentarer:

Morsan & Jag sa...

Grattis till jobbet! Allt löser sig ;)
Kram

Alla bäckar små sa...

Grattis till jobbet!

Skicka en kommentar