tisdag 25 maj 2010

Leahs första steg!!

Min älskling har tagit sina första steg idag! Nu på kvällen satt Tomas och jag i vardagsrummet på golvet med Leah och busade, så tog T upp henne och höll henne i midjan och sa " gå till mamma" så släppte han och hon tog 3 steg till mig!! Gud va glada vi blev! Nästa så jag fällde en tår. Hon växer så fort, tiden bara springer iväg och snart mitt barn också. Känns konstigt.. man längtar efter alla dessa små steg, olika "mål" i livet men samtidigt vill man inte att de ska växa att tiden ska stå stilla, bara lite i alla fall. Så nu på kvällen har hon stapplat några ggr mellan oss! Nu ska vi öva en massa!!
Jag lyckades fång lite på film.

3 kommentarer:

Alla bäckar små sa...

Oj va duktig hon är! HUrra för Leah!

Judit sa...

Jisses vad tiden går snabbt.. och vad hon kan! Hon har allt varit snabb med allt den lilla damen..


Ni ser verkligen ut att ha det underbart er lilla familj. Kram till er alla!

Anonym sa...

Oj vilken duktig flicka. Ser riktigt stadigt ut. nu dröjer det inte länge innan hon springer runt. Kram Marie

Skicka en kommentar