lördag 7 maj 2011

Today 7/5

Buff, buff, buff.....Hallå! (mysigt)
Idag blev det lite inställda planer, så vi hängde lite extra hos mormor och Roger. T hjälpte till att gräva lite. Pappa kom förbi och fikade, Rogers son Micke kom och grävde han också. Till lunch blev det nygrillade hamburgare! Riktigt gott, med sllad, tomat, hamburgedressing, ost och ketchup! MUMSIGT!!! Leah och tomas tog bilden hem och jag var kvar ett tag för att senare ta en promenad hem. Så härligt väder idag, värmen är tillbaka!

Just nu sitter T och Jimmy och spelar. Jag och Leah myser i soffan, tittar på Dora. Det är hennes favorit program just nu, drar några repliker från programet på dagarna.. hihi sötnos.

Ikväll blir det nog till att bara slappa i soffan.. kanske mål lite dörrkarmar om jag får lust. Dags att snart börja fundera på middag...hmmm?? Sjukt sugen på Palmyra kebab!!!! GE MIG!! Det skulle vara riktigt gott... men som det känns just nu orkar jag inte åka nån stans och dessutom har vi punka på bilen (skuv i däcket) så jag orkar nog inte heller göra nåt avancerat här hemma.. ligger en falukorvsring i kylen, den blir nog bra till middag! Om ingen frivilligt vill köra hit lite god kyckling kebab eller varför inte Thaimat????!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar