onsdag 6 april 2011

Mysigt!

Leah och jag behövde lite luft så vi tog en promenad till Gubbängen, behövde handla lite på Apoteket.
Gissa om jag är trött på hundägare!!! Har man skaffat sig hund medföljer det ansvar och saker man ska göra, en av de sakerna är att plocka upp efter sin hund!!!!! Spelar ingen roll om det göms i snön, det kommer fram!! Överallt ligger det! Gissa vem som klev 2ggr i det!? Som tur va fanns det vattenpölar som jag kunde doppa av stövlar i! Annars var det en mysig promenad i vårvädret!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Judit sa...

jag håller med. så jävla äckligt!! men jag tycker det är värre med barnvagnshjulen, dem kan jag inte ta loss och tvätta av när man kommer in :/ bajsägare

Morsan & Jag sa...

Så det är inte bara i Gröndal dom skiter i att plocka upp efter dig. Det är vidrigt.

Anonym sa...

Det ligger verligen överallt! på trottoarer och på gatan! De måste ju själva tycka att det är äckligt och fundera över på om just de plockar upp eller om det är deras hundskit!/ Sandra

Skicka en kommentar