fredag 1 april 2011

Fredags kväll...fredags mys

Ligger i soffan och halvsover framför Talang...är riktigt fredags seg!! Nattade Leah och som de flesta andra gånger somnade jag säker lite innan henne, hi hi..
Dagen har känts lång, riktigt grå och trist! Hoppas den dör solen och flera plusgrader visar sig i helgen jag behöver det!

I morgon blir det en sväng till frissan, även Leah ska få sig en omgång med saxen, vi får se hur det går!? Efter det hem och ladda batterierna för att sedan åka på 3 års kalas, bästa Theo fyller 3 i morgon!! På kvällen sen får vi se om jag blir solo kvist hemma, T ska åka till Nynäs och spela hon nån kompis. Leah är ju hemma men efter halv åtta somnar nog min lilla stjärna och jag får soffan för mig själv. Vet inte riktigt om jag ska försöka ragga lite sällskap eller om jag ska njuta av ensamheten...?!

Hjärtat tickar på...!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Carro berglund sa...

Betyder det att man kan gratulera till det jag misstänkt ngra veckor?;)

Anonym sa...

Japps;) men det är inte ute på fejjan ännu!
Allt bra med dig?

Skicka en kommentar