onsdag 27 april 2011

Home sweet home

I'm back!!
Såå skönt att vara hemma! Saknat min familj och underbara lugna Sthlm. Man tycker morgon stressen är jobbig här, att det är mycket folk osv men det är inget jämfört med pulsen i NEW YORK!
Vi har haft det super mysigt, shoppat, strosat runt och njutit av stor stads livet. Att bara glida in på Starbucks köpa sig nån smarrig kaffe och sätta sig ute och titta på folk, helt underbart! Min stora önskan är att Starbucks ska öppna igen här, tror det skulle bli en hit nu med alla "latte mammor" och fika galna ungdomar! Och JAG!!!!
Väskan fylldes med mest saker (kläder och skor) till Leah. Lite till Tomas och lite till mig. Men jag är glad och nöjd i alla fall med innehållet!
Nu sitter jag på t-banan på väg till jobbet, lämnar Lill hjärtat på fsk. Njuter av vårt underbara vårväder och en Yoggi drick yoghurt... I'm glad to be back!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar