söndag 26 februari 2012

Loppis dags!

Idag är det loppis dags! Jag och mamsen och två termosar kaffe och äggmackor!
Blir baklucke-loppis i p-garage. Ska strax åka över till dem och lasta in kartongerna i bilen...

T ligger och sover! Lyxliv, själv vaknade jag av en glad och pigg krabat brevid mig kl 05,00. Han ville ej somna om så bara att kliva upp. Tacka vet jag Play, blev senaste avsnittet av Revenge.

Igår blev Leah medbjuden av sin kusin Tyra och hennes familj till Junibacken. De hade en rolig dag och åkte både t-bana och spårvagn. Det gick bra, var första gången hon var med dem själv, annars har vi setts vid födelsedagar osv men de har aldrig passat henne! En kul dag och Leah berättade allt när jag hämtade henne!

Nä ny dags att hällans sig kaffe och hoppa i kläderna och packa ihop mig!

Puss och Kram och Nyp i stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar