söndag 19 februari 2012

Läget..

Här hemma är det nu stabilt! Saker och ting börjar sakta bli som vanligt igen...
Liam piggar på sig lite mer för varje dag, Leah är frisk och mår bra och ska imorgon få busa av sig på fsk. Tror hon längtar, vi märker av all hennes energi här hemma i alla fall och väldigt gnällig är hon. Kanske en fas eller bara det att vi suttit ihop de senaste två veckorna!?
Tomas är lite bättre men slut i kroppen! Den senaste veckan har fått oss alla ut balans...
Jag mår bra, lite hosta som sitter i men lite hostmedicin och knapra klart penicillin kuren så försvinner nog den med snart.
Helgen har varit lugn! Tomas och Liam har sovit sig igenom den och jag och Leah har hängt hos mormor.
Tack min underbara familj för dessa dagar! Passning av Leah medan jag åkt skytteltrafik till sös, tankar och ord och hjälpande händer! Vad skulle jag göra utan er?! Älskar er...!!
Ny vecka, nya tag, nya utmaningar och nya händelser! Ser fram emot de små rutinerna om dagarna, de vardagliga sysslorna och vännerna!
Puss och Kram och Nyp i stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar