onsdag 29 februari 2012

Du och jag under täcket...

Mys! Har precis krupit ned under täcket! Suttit i soffan och känt hur ögonen åkt igen med jämna mellanrum.."ska bara blunda lite under reklamen" så plötsligt har jag missar en kvart av programmet.
Nattade Leah också innan, vaknade av att T petade på mig och säkert somnade jag före Leah! *Hi hi*
Nä dags att blunda nu.. Inga direkta planer för morgon dagen, ska snabbt till BVC efter lämning och bara kolla några prickar på Liam. Får se hur jag känner mig i morgon men tänkte ta mig i kragen och träna efter BVC. Nu har ju träningen legat nere ca 2-3 veckor pga sjukdom. Annars hoppas jag att det blir fint väder så kan jag ta en promenad.
Dags att sätta igång ingen! Har ju mitt goda proteinpulver med cafelatte smak!!
God natt världen!
Puss och Kram och Nyp i stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar