lördag 14 april 2012

Värme..

Ligger här nedkrupen i sängen bredvid Liam, hör hans små andetag och känner hans varma kropp. Så mysigt!
Leah premiär övernattar hos Morfar och Maria, hon somnade nog utan problem eftersom de inte hört av sig! Lite tid att få vara The one and only! Busa och äta lördagsgodis med morfar och Maria.. Och Donna (hunden) förstås!
Känns lite tomt, eller rättare sagt TYST här hemma utan Loppan.. Hi hi. Lite skönt men hon är samtidigt saknad!
Vi spenderade kvällen hos mamma och Roger, middag och mys och hockey för grabbarna. Underbara mamma överraskade oss med kläder till barnen (se mitt tidigare inlägg). Tack!!!!!

Vännen min...tänker på dig/er! Du vet att jag finns här så som du fanns för mig när jag behövde det!


-Puss och Kram och Nyp i stjärten!

1 kommentar:

Skicka en kommentar