onsdag 11 april 2012

Tick, tack...

Tiden går nog lite för fort! Känns som jag inte riktigt hänger med...
En dag kan kännas hur lång som helst, klockan tickar sakta. Plötsligt har en vecka gått! Just nu känns det som veckorna rusar iväg!
Det märks extra tydlig nu, sedan Liam kom! Han växer så det knakar och utvecklas för varje dag som går. Han är nu 6,5 månad...BARA 6,5 månad! Detta halv år har gått fort, ena sekunden känns det som han kom igår och i nästa som om han funnits hos oss hur länge som helst.
Han har på kort tid utvecklats/lärt sig så mycket... från att börja kunna sitta nån sek själv, till att börja balansera på knäna och nu kryper han fram i full fart!
Hans små risgryn till tänder börjar pluppa upp, två små vassa gryn i underkäken tittar fram.


På tal om att växa...Leah är inte vår lilla flicka längre! När Liam föddes växte hon i våra ögon, kändes på en gång så mycket större, en stor tjej!
I slutet på Februari fick hon även byta avdelning på fsk, till jämnåriga och nåt år äldre...sedan dess, på en månad har hon vuxit en massa i sitt beteende och språk! Hon använder uttryck och ord jag aldrig hört henne säga förut och det kommer så plötsligt men så självklart... ex "Coolt" "Men det var ju det jag sa" "Vem vill ha den här? Säg ja" hihi


Har jag vuxit nåt då? Känner mig inte ett dugg äldre än när jag var runt 20 år..?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar