onsdag 9 februari 2011

Skärpning!

Jag skäms... Nu har till och med T varit på mig att jag måste uppdatera och skriva här på bloggen! Ibland hamnar jag i svackor, ingen lust att skriva, det finns ingen tid eller jag tar mig inte tid att skriva!
Helgen flög som vanligt förbi! Alldeles för fort! I lördags var vi hos mamma och Roger på kalas, Roger fyllde år i torsdags så det bjöds på en massa kakor och tre olika tårtor, nästan så vi rullade hem! T jobbade hela helgen, lite extra pengar.
I Söndags åkte jag oh Leah in till söder för playdate med Joanna och Theo! Inget bad på schemat idag utan det blev Leahs första bio besök! Detta var en hit! Jag var ingen optimist innan utan var inställd på att behöva gå ut efter ca 5-10 min. Men inte alls! Leah satt som ett ljus , hon tittade med stora ögon och kommenterade vad hon såg och vad som hände i filmen. Vi såg Ville och Vilda kanin, den var 28 min lång alldeles lagom!! Poppis med egen godis påse och lite popcorn! En hit!







Nu sitter jag här på jobbet, nyss ätit! Proppmätt och skulle behöva en middagsmoj! *gäspning* jobbar till 16 idag, sen sällskapa med Mikaela hem och så ska vi åka och storhandla lite, det börjar sina i kylskåpet! Måste äta middag innan vi åker, det är farligt att åka och handla när man är hungrig!!

Seeee ya!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

joanna sa...

Det va på tiden med uppdatering sandra!!! vi är fortfarande hemma, blir det resten av veckan oxå.. kram på dig!

Skicka en kommentar