fredag 15 oktober 2010

Fredag!!!

Nu sitter jag på t-banan på väg hem med sprängande huvudvärk! Varje steg jag tar så bultar det. Min gulliga pojkvän sa att han skulle fixa så det finns kaffe när jag kommer hem. UNDERBART!
Skönt med fredag! Jag hat iof bara jobbat två dagar men det är alltid skönt att vara ledig.
I mitt knä har jag en bunt med Metro, dags att börja samla några varje dag nu så jag kan packa det som behövs med tidningar runt. För er som undrar så har vi fått godkänt att göra lägenhetsbyte!! Så nu har vi två veckor på oss att packa ihop vår lägenhet. Det ska nog gå bra, får ta lite varje kväll när Loppan somnat.

Ikväll blir det lite fredags mys och bus med Leah. Vi har tvättstugan också kl 18, men den får nog Tomas ta för jag vill se de nya avsnitten av Hotell Kantarell med Leah, älskar den barnserien och dt gör Leah också.

Nu är det nästa Hökarängen dags att kliva av!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar