måndag 4 oktober 2010

Det känns..

Det känns! Och det ska det göra!
Igår kom jag iväg och tränade.. blev Body Pump! Idag känns det lite överallt och skönt är det.
Idag är det Vab för min del, Leah har haft feber till coh från i helgen och i fredags var hon lite svullen i ena ögat och sen fick hon prickar på kroppen, så nån virusinfektion har hon haft. Idag är prickarna nästan borta och hon har ingen feber ännu. Så hoppas hon har en feberfri dag idag så hon kan gå till fsk i morgon och jag kan jobba.
Så idag blir det en mysdag hemma! Kallt och burrigt höstväder ute!
Måste åka till Farsta C en sväng på em och framkalla några kort.

Nu är frukosten avklarad: Kaffe och en kesella med min egna musli i!

Nu vill Loppan dansa med mig så nu får jag resa på rumpan!

2 kommentarer:

Morsan & Jag sa...

Precis så hade ju vincent för nån vecka sen. Svullna ögon, feber och prickar överallt.

Xandra sa...

Nåt virus sa de på vårdguiden. när jag ringde i helgen. Idag är prickarna nästan borta, hoppas hon håller sig feberfri.

Skicka en kommentar