söndag 7 februari 2010

Lovley day!

Haft en super mysig dag idag!
Jag och Loppan vaknade halv¨åtta, låg kvar en stund och busade.. sedan gick vi upp och njöt av nya hallen! SÅ FIN!
Sedan kom Joanna och Theo på en morgon kaffe, så roligt att ha dem här. Älskar er!
Vi fyra begav oss till Barnenshus, jag kunde inte låta bli att köpa nåt till Leah, så hon fick några badankor och en Tuff napphållare. Theo sprang runt och var helt lyrisk! Alla grävskopor och bilar! WOW!
Sedan var det dags att åka till mormor, gudfar Roger har fyllt år så det var kalas. Mycket gott att mumsa på. Leah fick smaka lite grädde av Micke, hon smaska glatt i sig MMMmm. Mysigt att vara samlad alla i familjen. Jag gillar när vi samlas allihopa, fyra generationer, KÄRLEK!
Efter några timmars fikande var det dags att packa ihop min trötta dotter och åka hem och mysa. Nu sover hon.. så härlig att titta på, höra henne andas, veta att hon sover tryggt.. att man kan älska någon så mycket som jag älskar min dotter, helt otroligt! KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar