fredag 26 februari 2010

Feberfria äntligen!


Är så glad nu är Loppan FEBERFRI!! Efetr 1 vecka med feber så har bacillerna äntligen valt att bosätta sig nån annan stans.
Just nu har vi Theo på morgon besök, alltid lika mysigt! Leah har somnat efter två timmars race med honom, hon bara avgudar honom! Hon är som ett plåster.
Ska passa Theo från kl 15 idag tills joanna kommer hem, hon är på föreläsning och hans pappa ska på firma kryssning. Så vi får ha fredags mys han och jag. Leah ska vara hos sin pappa T.
Theo och jag ska dansa loss till Let´s dance! PARTY!

Ska ha tvättis idag på dan, måste få undan jag har nog inte tvättat på länge så det kommer bli en hel del. Skönt när det är klart! Fredags pyssel.
Köpte mig en lampfot på Ikea i förrgår, måste ge mig ut på lamskärms jakt! Vill ha en färgklick i min nya hall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar