tisdag 16 februari 2010

Jag skulle kunna...

Då har man gjort någon nytta här hemma.. dragit runt ett varv med snabeldraken och sedan svabbat av alla fotavtryck i hallen.. Duktig kicka! Man måste ge sig själv lite beröm ibland!
Nu sitter jag och spanar på lite olika barnvagnar på nätet, Joanna min kära vännina och shoppoman syster har fått mig att vilja köpa en sittvagn till Loppan. Satt i valet mellan en Emmaljunga spider och sen Brio Race.. så kom min kära mor och sa åt mig att titt apå Kronans lilla sittvagn och Crescent. ÅHHH! Men visst är det OK att ha en av varje?? Eller...inte?? Hade jag råd så skulle jag kunna.
Måste ta en dag och åka å klämma och känna på dem allihopa, och kolla vilken som faller mig i smaken på direkten.
*skriver ned på min TO DO LIST*

1 kommentar:

Judit sa...

en till? här händer det grejer. ses imorgon? :D

Skicka en kommentar