fredag 18 mars 2011

Friday! Jippi!

Jag har just avnjutit en super god lunch på jobbet, kyckling lasange med curry. Jag tog en portion, så lite till...och lite till! Nu är jag propp mätt !! Vi har en super kock här på jobbet. Karolina heter hon.

Idag känns det bra, det är fredag ( vem gillar inte fredagar?!) och jag slutar tidigt!! Hem och hämta bästa Loppan på Fsk och sen hem och mysa!! Det ända som känns lite sisådär är vädret, kallt och blåsigt! Det kan dra ned humöret långt ned men jag ska försöka hålla det på topp!
Igår hade jag tre timmar att fördriva mellan jobb och möte, dessa tre timmar spenderade jag med en stor kopp te hos Judit. Blev massa mys med lilla gulliga Noel! Vem gillar inte att bebis mysa?? Tack Judit! Som alltid super mysigt!

Nu vill jag att klockan ska ticka på till två!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar