söndag 20 mars 2011

Fyra av fem möjliga

Det får filmen Sanctum i betyg av mig! Kom hem för en liten stund sedan, vi har varit på bio med min mamma och Roger. Morfar och Maria var barnvakt till Leah. Det är första gången de passar henne och allt har gått toppen bra! Massa bus, promenad ute och nattning, inga konstigheter.
Först åt vi middag på Oleary's, blev en club sandwich för mig, riktig smarrigt. Självklart svullade jag i mig hela! Här lämnas inget på tallriken! Sedan såg vi filmen i 3D, premiär för mig och T. Det tog ca 10-15 min innan ögonen vande sig, kändes som man var lite berusad innan, läsa texten och försöka titta på filmen var svårt i början. Efter en stund kom man in i det och ganska häftigt var det. Det blev så mycket mer levande! Nästa film jag vill se är Rio (animerad i 3D) den verkar super rolig (jag älska tecknat/animerat) om en papegoja. Barnvakt någon?!
Här kommer en bild från kvällen... Man kände sig SÅ snygg! Eller hur!?






- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Terese sa...

Vi kan vara barnvakt nästa gång. Tyra skulle verkligen gilla det. Bara höra av er

Skicka en kommentar