onsdag 16 mars 2011

Härliga onsdag!

Idag känns det som en bra dag! Känner mig pigg och glad. Jag har varit nedrans trött sista tiden men nu känns det som det är på väg att vända!
Våren är på väg! (Tänkte att det kanske finns nån där ute som inte märkt det än, så bäst att tala om det). Så härligt, säkert solen som gör mig lite piggare!
Just nu sitter jag på t-banan, har lämnat Loppan på Fsk. Idag skulle det bara vara vikarier på hennes avdelning, känns lite sisådär... en har varit dör nu i några dagar och sen skulle en ordinarie från en annan avd vara där och en helt ny! De har haft många vikarier nu sista tiden, otur! Men men... Jag vet ju själv hur det är ibland.

I måndags fick Leah en vaccination, så får se om nån vecka om hon får nån feber och små röda prickar. Hon var såå duktig! Hon satt i Ts knä och när bvc sköterskan satte sprutan sa hon inte ett pip, hon satt avslappnat och bara tittade. Efteråt fick hon välja fyra klistermärken.
Dags att strax kliva av... Ha en toppen dag ni alla!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Judit sa...

skönt att det vänder!! det gör ju det, även fast det känns som att man alltid kommer vara sådär trött. Och bättre passar väl de nu när våren är påväg!! :D

puss på dig min pussgurka!

Xandra sa...

Ständigt lite trött, sällan riktigt utvilad. Så blir det när man skaffar barn ;) puss på finaste Judit! ( och en puss från Leah till Noel)

Skicka en kommentar