tisdag 8 mars 2011

Bytt vinter mot vår

Hoppas detta underbara väder håller i sig, denna ljuvliga sol som tittar fram redan nu vid åtta på morgonen! Jag känner gruset på marken när jag går... Kan det vara så att våren äntligen är på väg?! Jag har nu lyssnat på tjat från flera håll att jag måste sluta med mina vinter skor, idag har jag bytt! Snart dags att även införskaffa ett par nya vårskor! Ett måste! Kanske även en ny vårjacka skulle behövas?
Ser så mysigt ut att folk redan börjat sitta ute i solen med sina take away muggar, underbart! Sitta vid en husvägg med solen i ansiktet och titta på folk, lovley!
Kära vår du är så efterlängtad!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Terese sa...

Ja, hoppas verkligen våren är på väg nu. Är så trött på vintern och kylan nu. Men visst har vintern varit underbar...men nu tycker jag det räcker för den här säsongen

Skicka en kommentar