tisdag 18 januari 2011

Sjukstugan

Det började med att jag fått halsfluss, var hos läkaren igår och de tog prov. Så det var bara att gå och ställa sig och köa på Apoteket och hämta penicillin. Hade en super glad och busig dotter med mig! Lite svårt att känna efter att man är dålig då.
I morse klev vi upp som vanligt, tanken var att lämna Leah på fsk och sen hem och vila bl.a. ha tvättstugan men så blev det ej.. Jag har sällskap av Leah idag, i morgon och på torsdag... Hon kräks!! Inge kul!! Blir tvättstugan när T kommer hem, antingen två vändor ikväll eller en vända till i morgon då det idag blivit en maskin extra i kläder. Det är nu jag önskar vi hade tvätt och tork hemma!!!!
Jag har säkert sett en snutt av alla barnfilmer vi har hemma idag! Ombyte förnöjer enligt Leah som inte kan bestämma sig för vilken film hon vill se. Just nu är det Musses Clubhus som är en favorit, så nu sitter hon som klistrad!

1 kommentar:

Judit sa...

Och jag och Noel lyckas boka upp er varje då ni är friska iallafall :) haha tur det! Men hoppas ni blir friska tills på fredag (A)

krya-på-er-pussar! från oss

Skicka en kommentar