måndag 17 januari 2011

Helgen som varit!

Nu har det varit en period då jag varit dålig på att uppdatera bloggen, jag har inte haft nåt sug inte känt att jag velat.... Varför vet jag inte?!
Men nu är det dags!
Helgen har varig toppen! Fick underbart fredagsmys sällskap av Judit och Noel! De kom över på middag och sedan bus och mys. Leah gillar Noel, hon skakar hand och klappar på honom. Hon satt bredvid bilstolen när han sov och tittade och petade på honom. Sååå söt! I lördags blev det en tripp till högdalens simhall med Leah, vi mötte Joanna och Theo där! En super mysig dag med plask och lek och bus! Barnen tyckte det var jätte roligt! Efteråt blev det lunch innan vi skiljdes åt, en toppen dag!!
Söndagen proppade jag i mig Alvedon, ont i halsen och lite febrig, Leah fick leka på Lek Vegas i Haninge, det tyckte hon var toppen. Hon älskade rutchkanan och studsmattan. På väg hem stannade vi
På Mc Donalds. En riktigt mysig familje söndag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar