söndag 19 december 2010

Tack!!

Tack för en underbar födelsedagsfika! Som alltid är de så mysigt när alla samlas! Jag älskar min familj. Massa gott att äta, kaffe och glögg! Jätte glad för alla presenter. Denna påse Sandras egopåse:


Fick jag av mamma, Roger, mormor, Berit, Janne, Kevin, Mica, Paulo och Nowa. Denna underbara påse innehöll följande: • Tidning
• Prenumeration på Veckans Nu
• Presentkort på klippning
• Ferrero Rocher (choklad)
• Marc Jacobs halsband
• Presentkort på Farsta C
• En superbra pocketbok!
• En maskin som kan allt i hudvård, rakar benen, masserar, mm
•Micropop och biocheck (ink barnvakt)
•Små flaskor med hårprodukter.

En helt underbar liten påse!! Tack min underbara familj!!
Av min kära far och Maria fick jag pengar och fyra jätte vackra koppar!! Mumsigt att dricka te ur dem! Titta!!


En mysig em! Vill inte att de ska gå hem, men vi ses ju snart igen allihopa för snart är det julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar