fredag 17 december 2010

Julstök!

Nu står vår första vackra riktiga julgran på plats!! Såå vacker!
Vi drog iväg till Plantagen när jag kom hem från jobbet. Närmast, tänkte ta Bauhaus men chansade på det närmaste. De sålde på torget när jag klev av t-banan, jag gick dig för att fråga vax de kostade....600:- för en kungsgran!!!! De hade gått upp 50:- från förra året! Shit!! På Plantagen kostade de från 299:- beroende på storlek av kungsgran. Sen fanns de ju vanlig gran, de som barrar och sticks mer. I år blev det en Kungsgran. Leah tyckte det var mindre kul att välja gran, skit svårt ju! Man hittar en som ser ok ut, sen hittar man en som ser lite bättre ut och sen håller man på så... velar! Man är aldrig 100% nöjd! Tillslut blev Tomas galen på mig för jag inte kunde bestämma mig så jag fick välja på två.





Efter vi köpt gran var vi så hungriga alla tre så det blev ett stopp vid Mc Donalds. Mumsigt! Så glad att Leah är pigg nu och fått tillbaka aptiten!


Nu har vi karvat i granen för att gå ned den i foten. Ett himla jobb, men nu står den där så fint! Klädd i guld! Lovley!!!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar