söndag 12 december 2010

Söndag..

Så är även denna helg snart slut!

Helgerna och dagarna bara rullar förbi.. hinner man med allt man planerar? Känns som man antingen har en fullbokad helg eller en helg utan planer men som alltid slutar med att man har fullbokat schema!... Hur kommer det sig?!
Denna helg var kalendern tom och lite har vi gjort men den har varit lugn! I lördags stack T iväg och skulle fixa min födelsedagspresent, så jag och leah åkte och plockade upp mormor och tog en tripp till Rusta.
På inköpslistan:
¤ Julgrans-fot
¤ Julgrans-matta
¤ Julgrans-kulor
¤ Julgrans-belysning
Allting som jag tittat ut fanns kvar! Jippi!


Sedan hem och mysa! Morfar kom på kaffe och lite bus.
När han hade åkt satt vi och pratade om golv till Leahs rum..helt plötligt satt vi i bilen på väg till Bauhaus!
Hem kom vi med golv och socklar till Lehs rum. I morgon kommer hennes rum vara helt klart, alla saker på plats. Nytt och fint!

Åter till min födelsedagspresent... jag är väldigt nyfiken, för jag har ingen aning alls om vd han kan ha hittat på. Jag vet att han har pratat med min mamma om den i alla fall men hon säger ingenting... så jag får glatt vänta!

Idag kom mormor och Roger över och tog en kaffe. Roger stannade kvar och hjälpte till att lägga golvet. Leah höll koll i början!
Jag och mamma åkte till Farsta C, jag skulle lämna tillbaka en dräkt på BR och hon skulle kolla en och annan klapp.
När våra ärenden var utförda hamnade vi på Åhlens..slutde med en påse med julgranskulor, JÄTTE VACKRA!! TACK MAMMA!!! Vår julgran kommer gå i guld!
Väl klara åkte vi hem till mormor, Leah somnade i vagnen och fick stå ute och sova. Hon sov som en stock! Varmt nedbäddad.
Nu på em har vi bara varit hemma... Leah deckade ihop här på kvällen så vi tog en temp...38,4. Hon har hostat lite och snorat lite men det har varit fart i henne och ingen feber. Så i morgon missar vi lussandet på fsk.. *snyft* vi får ta på pepparkaksgumme klänningen här hemma och mysa.
Det kommer nog bli en tuff natt med hosta.

Nu dags för kaffe och kolla på Filip och Fredrik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar