söndag 16 december 2012

Gårdagen!

Fick mig en rejäl överraskning igår!
Fick lite tidigare födelsedagspresent av min sambo, familj och vänner...
Fick veta tidigare att jag var uppbokad denna helg! Men ej vad..?! Tomas berättade i torsdags att han och jag skulle övernatta på hotell! Mysigt!!! Lite tid bara vi, äta middag och mysa, inte känna nån stress hem till barn och barnvakt!
Mamma och Roger sov över hos oss med kidsen.
Vi packade ihop oss på fredag em och tog en taxi in.
Mamma sa att frukost var bokad till 09.00 då hotellet var fullbokat.
Checkade in ( killen i receptionen sa att frukost var mellan 06.30-11.00... hmm varför ska vi äta just 09?! ) och upp på rummet lämnade väskan och ut på stan för middag, hamnade på Jensens Bøfhus. God mat! Efteråt strosade vi på stan lite och Åhléns City.
Super mysigt bara jag och min älskling!

Vaknar kvar över åtta på lördag morgonen. Upp å klä på, frukost kl 09 var det!
Väntar på att Tomas ska bli klar, surfar lite.. Kikar Cissis blogg!
Inlägg: "på väg till mina två bästa"
Så skriver hon om Leah och Liam. Vad ska hon göra hos oss nu på morgonen? Hon var ju sjuk, och mamma och Roger är ju där?! Konstigt!?
Ned till frukosten och när vi säger vårt rums nr börjar personalen tissla och tassla, de leder oss längst bort till ett rum...Där sitter ALLA!!
Mamma, Roger, pappa, Maria, Berit, Janne, Mica, Nowa och Joanna!! ÖVERASKNING!!
Fy fan vilken underbar familj jag har! (Joanna inräknad)
Underbar frukost!
Avslöjas under frukosten att jag ska iväg och shoppa med mamma och Joanna på stan hela dagen och senare på kvällen även få mina naglar fixade (som Jag saknat dem!)

Underbar dag med mina nära och kära!!!! Tack snälla för dessa två dagar! Älskar er! Älskar dig Tomas! TACK!!!









- Puss och Kram och Nyp i Stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar