torsdag 23 augusti 2012

Torsdag...

Far och fläng! Idag har jag och Lilleman varit lite överallt!
Lämnat loppan på fsk för att sedan åka över och hämta mamsen och Budda (mammas katt) för att köra dem till veterinären. Budda är sjuk, nån typ magsjuka eller så... Han blev inlagd på Södra med dropp för utredning! Lilla stackare!!
Sedan ned till Farsta C för att köpa färg på Panduro, vidare hem och lämna bilen för att sedan promenera över och luncha med pappsen!
Efter en trevlig lunch/fika och lite yatzy var klockan strax före 15! Dags att hämta töserna från Humlan! Lämna av Felicia och sedan knalla hemåt!
Under dagen vid flertalet tillfällen har jag haft mina goda vän Joanna med mig på telefon! Hi hi bäst ju! Saknades bara en kaffe to go!

Pustar ut... Hemma har det inte varit så lugnt. Tog mig i kragen och slet fram dammsugaren och drog av lägenheten. Lagat mat och tvättat! Försökt hålla två barn glada och sams!

Snart sover de båda trollen och då ska det slappas!!!

- Puss och Kram och Nyp i Stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar