onsdag 8 augusti 2012

Jakten på..

...Paraplyt!!
Japp! Sagt till mig själv att köpa ett litet paraply att kunna ha med mig i vagnen/väskan dessa dagar då det kan komma regn... Men icke! Säkert sagt det till mig själv i över ett år, inget sker även fast det "bara" är att gå in i en affär och köpa ett!
Idag blev jag tvungen! Skulle hem efter bus och mys hos Joanna och gick först till den där billiga affären typ Eden vid ringen... Ja de hade nåt litet för typ 49:-. Klämde och tittade, nja kändes lite "billigt" så gick ut igen och in i väskaffären bredvid. Nu började det droppa ute.
Kikade bland en massa små fina i olika färger och tänkte se om jag kunde hitta nåt fint, började även kika på prislapparna... 279:-!!!! VA!?! Aldrig! Smet snabbt ut, mot Åhléns! Nu började det regna! Liam satt i vagnen, Leah hon tyckte bara det var roligt att det regnade.
Där, äntligen hittade jag ett perfekt litet paraply för 99:- kändes helt perfekt! Lite tråkigt kanske då det bara fanns svart och mörk grått men men det fungerar och det är huvudsaken!

- Puss och Kram och Nyp i Stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar