fredag 5 november 2010

Nu böjar det likna nåt..

Nu börjar det likna nåt här hemma... ett hem! Saker och ting börjar falla på plats och komma upp på väggarna och hitta in rätta plats. Känns jävligt bra! Vi trivs sååååå bra allihopa, och jag känner mig trygg här!
I e.m blir det en tripp till IKEA, bara jag och älsklingen. Mormor kommer och passar loppan en stund. Vi ska strosa lite där och få lite inspirtion och tips. Tomas hade hittat nån garderob på fyndavdelningen som han ev ville ha på "kontoret", så ska kika på den.

Nu sitter jag här i soffan med en kopp kaffe och tittar på Våra bäta år, en skit såpa men ändå kan man inte låta bli att titta.. jag är uuppvuxen med den då min mormor har följt den sedan starten för typ sisådär 100 år sedan!! *haha*Så då och då när man är ledig kan man inte låta bli att titta.
Sedan ska jag sätta fart med lite städning! Nu ska det bli fint och lukta såpa här hemma!

Hej hå.. hej hå.. hej hå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar