tisdag 16 november 2010

Förföljda

Det kommer vi bli i flera år av dessa ledighetslappar! Ett jäkla pusslande kommer det bli varje gång, i år är det ju inga röda vardagar utan hela veckor under jul och nyår. Många dagar att ta semester eller så för att få vara lite ledig, vi får ta några dagar var jag och Tomas. Skönt för Leah att få vara hemma lite och mysa, hoppas jag får de dagar jag önskar, mormor är snäll och sagt att hon kan ha Leah nån dag om det krisar. Leahs ledighetslapp ska lämnas in i morgon, barnen på mitt jobb ska lämna in senast fredag och jag får nu fylla i och önska ledighet men sedan dröjer det nog nån vecka innan jag får reda på om jag få de dagar jag vill eller om det blir ändrat. As jobbigt att inte veta innan Leahs lapp ska in!! Men men... Detta kommer förfölja oss mååånga år nu framöver!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar