torsdag 9 september 2010

Värker i mitt hjärta!

Åhh hon blev sååå ledsen! Det värker i mitt mamma-hjärta. Trodde det kanske skulle gå bättre när jag lämnar henne, men inte. Klart det är tufft nu i början och en omställning gör henne innan hon känner sig 100% trygg på förskolan och med personalen. Bettan var där och tog henne, hon är gullig hon och de skulle precis äta lite frukost så det kanske kan få henne på andra tankar. Igår gick det bra, då hade hon varit ledsen när T lämnade men varit glad på dagen.
Nu vet jag hur det känns när föräldrarna på jobbet säkert känner det när barnen inte vill lämnas och vi som pedagoger står och säger att det blir bra, det går över... vilket det gör till 99%. Och ändå gör det så ont just nu. Jag ska nog ringa om en stund och kolla, eller?! Tänk om hon inte lugnat ned sig, då kommer det bara kännas jobbigare!!!! Åhhh!!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar