måndag 6 september 2010

Det börjar vända nu

Nu är det dags att sova! Är så himla trött, varit uppe sedan ca fem med en ledsen och sjuk liten Leah, suttit på akuten, varit och tränat, städat och sedan myst med Loppan. Haft fullt upp på schemat idag.
Det gick bra på akuten, vi fick saft att ge henne i en spruta i mungipan för att få i henne vätska. De tog blodprov och halsprov, höjd sänka vilket tyder på virus infektion men ingen halsfluss utan bara irriterad. Vi fick i henne lite välling i väntrummet och tullslut kissade hon och doktorn blev glad och vi lättade och fick sedan åka hem, men skulle fortsätta spruta i henne vätska.
Hon somnade i bilen hem och sov i 2,5 tim! Det behövde hon, sedan började hon bli sig själv mer och mer under dagen. Hoppas på en lugn natt, jag ska ju upp och jobba i morgon.
Skönt att få träna idag, körde CorePulse pass. Man använder en balans bräda och sen är det core musklerna och konditions och styrke pass. Ganska kul och väldigt jobbigt!!!! Nämndes extra med träningsvärken från Bodypumpen igår. Men nu är jag igång igen!
Min älskling sitter där ute i soffan, jag går oftast och lägger mig före honom, det känns lite tomt och tråkigt men trötter som jag är så får jag ligga här själv!
God natt allihopa! Ny dag i morgon nya friska tag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar