fredag 21 maj 2010

Dagens upptåg

Pust pust! Känns som jag först nu idag kan slappna av en stund. Leah sover men kommer säkert vakna vilken sekund som helst. Jag har tagit mig i kragen och rensat lite ur min garderod! Shit va jag har slängt kläder nu, massa linnen och så som jag inte använder. Ska ta tag i kläkammaren också, men det orkar jag inte nu. Fixat i köket också, diskmaskinen går för fullt där ute och spisen blänker!
Idag har vi haft en super mysig dag, även denna med Joanna och Theo. De ringde i morse och frågade om vi ville följa med till Bandängen, Theos dagis kompis Romeo skulle med också. Promenerade dit och lekte, tittade på djuren och grävde i sandlåda. Skönt med de stora taket de har över sandlåda. Leah hittade en "lära gå" vagn s om hon gick runt med bland alla barn som cyklade, hon blev jätte glad! Sedan tog vi en promenad till Högdalen C för att kika på Lindex och ta oss en korv, sedan promenad hem igen. Följde med upp till Theo en stund och lekte. Jag och Joanna avnjöt dagens första kaffe! Väldigt behövligt! Nu på em har vi varit hemma och myst och när Leah somnade har jag passat på att fixa.
Ikväll ska jag vara barnvakt till Theo, Joanna och Kenneth ska få lite egentid och ut och äta middag! Så han får vara här nere ett tag sedan går jag upp till dem och lägger honom och är där tills de kommer hem.

Jag och T har sålt av lite saker på blocket, trodde de skulle få ligga där typ flera månader men gud va folk har ringt! Så snart är allt borta! Då har vi nästa fått ihop till ett nytt soffbord! Har spanat in ett som är sååååå snyggt!

Nä nu har Leah vaknat, dags för lite mys och bus och så kommer Theo snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar