måndag 8 oktober 2012

Error...

Så känns det just nu! Denna dag har gått i ett!
Första dagen på vardags pusslet, allt få tiden att räcka till..
Gick bra, barnen kom iväg och jag kom i tid.
1a dagen på nya jobbet gick bra, massa nya ansikten och av alla namn fastnade mina 11 barn på avdelningen... Personalen på stugan de pluggar jag in senare.
Dagen flöt på bra, och ingen av barnen var direkt blyg utan sökte kontakt med mig!

Stressen kom vid hemgång, hämtning av mina trollungar som jag saknat hela dagen!! Stressen man känner, skynda sig att hämta även fast man inte behöver känna den stressen.. men det är naturligt.
De hade haft en toppen dag, Leah hade tyckt deg var lite konstigt att komma lite tidigare osv men ingen fara.

Kvällen har gått i ett... Ta hand om två trötta barn, Liam som är mammig och mitt lilla plåster och Leah som har fått feber... Laga mat och fixa inför morgon dagen, natta barnen, tvätta kläder, duscha, fixa försäkringskassan mm
Nu.., nu stänger jag igen mina ögon för ikväll...

God natt!!

- Puss och Kram och Nyp i Stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar