lördag 19 maj 2012

Zzzz

Nu har jag suttit med i soffan och sovit senaste timmen, lite ont i nacken av det har jag nu så därför väljer jag nu att krypa ned under täcket!
Ja jag vet att det är tidigt och lördag! Men sån är jag, en trött tvåbarns mamma som har gett upp livet efter nio på kvällarna!
Lyckas jag hålla mig vaken tills efter tio en kväll undrar Tomas vad jag gör uppe?!

Idag har det varit fullt upp hela dagen vilket säkert har bidragit med lite trötthet till min samling!
Bus i parken på fm, Joanna, Theo och Max kom och förgyllde vår fm. Sol och värme och busiga barn!


Sedan över till mormor för fix innan kalas tajm!
Leah och Liams syssling Nowa fyllde 3 år idag! Så kalas hela em!
Efter det hem och lämna Tomas och Liam sen så brummade jag och Loppan över till mormor på jobbet ( Hemmakväll) för att inhandla lördagsgodis/mys!

En lugn kväll hemma, pizza till middag. Trötta och nöjda barn som nu sover.
Mys med släkt och vänner! Kan det bli bättre??! Allt på en och samma dag! Och vi får ju inte glömma vilket super väder!

- Puss och Kram och Nyp i Stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar