onsdag 16 november 2011

Denna dag har gått i ett! Leah fick vara hemma idag då hon hostat och snorat en del under natten. Fm var vi inne och mös, lekte i hennes rum, tittat tv samtidigt som jag hade högrev som långputtrade på spisen och en liten snorig Liam som inte var nöjd nån annan stans än i min famn! Det ska kännas att man lever!
Vi tog oss ut en liten stund på em till parken. Den tjocka vinterjackan åkte fram, iskallt ute!! Vi byggde sandslott och enligt Leah " bajskakor". Hon är nog inne i en liten kiss och bajs fas, det är mycket bajs för henne nu.


Nu på kvällen tog jag mig iväg till SATS för lite träning, såååå skönt!!
Nu slappar jag i soffan, Leah är nattad och Liam sover i min famn efter en skrik stund! T ligger i badet och kopplar av!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar