lördag 2 juli 2011

Leahs kalas dag! Tack!

Tack alla som kom och gjorde Leahs kalas till en toppen dag!!! Älskar er alla! Tack familjen och vänner!!
Jätte tack för alla fina presenter!

Dagen har varit underbar, regnet höll sig borta, mat, fika och bus!
Massa bus på alla barn.. så underbart att se, pga värmen åkte poolen fram och barnen fick plaska i skuggan.

Är så lycklig och glad att jag har min underbar familj och mina toppen vänner!

Nu ligger jag på soffan, fötterna i högläge...det värker i hela kroppen!!! Tar mig nån minut att ta mig till köket, känner mig som nittionio år och i desperat behov av en rullator! Kroppen säger verkligen ifrån. Men det är det värt för att ge min älskade dotter en toppen dag, ett kalas!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar