torsdag 30 december 2010

Snart slut!

Jaha kanske ska uppdatera lite.. Jag har inte skrivit nåt på hela julen. Kan sammanfatta lite om ni vill...
Julen har varit lugn, fylld med klappar, familj, mat och en hel del slappande! Skönt faktiskt. Leah har fått så mycket leksaker bl.a. Duplo, filmer, käpphäst, docksäng, kläder mm och det BÄSTA av alla julklapparna är bollhavet!! Hon bara älskar sitt bollhav, hon spenderar mesta delen av tiden lekandes i poolen och vill gärna att nån av oss sitter med henne där i. Svårt att komma undan!
Så härligt att se!

Denna vecka har T och jag delat på ledigheten, jag var hemma måndag och tisdag och har jobbat igår och idag. Så slappt på jobbet 4 barn, så vi har städat och fixat finns en hel del att fixa i lokalerna. Nu är jag på väg hem slutade tidigt idag, skönt! Ska hem och hämta familjen och iväg och storhandla.

Tänk att i morgon är sista dagen på detta året!! Känns lite konstigt?! Men hoppas och tror att 2011 kommer bli bra! Woohoo det är verkligen nyårsafton i morgon!!! Den blir lugn oh ska spenderas hos min mamma och Roger, med god mat och spel!

Dags att kliva av t-banan.. Ha en bra dag allihopa!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar