lördag 10 november 2012

Maskerad!

Idag var Leah bjuden på maskerad fest hos kompisen Meja! Hon ville vara häxa igen som på maskerad discot på fsk, så så blev det!
Totalt var det 6 barn, lagom, och några vuxna. Som förälder fick vi stanna om vi ville men jag hade frågat Leah tidigare om hon ville att jag skulle stanna eller vara lämna? Kaxigt sa hon då att jag bara skulle lämna henne!
När vi väl klev ur bilen ångrade hon sig och ville att jag skulle vara med! Så även jag fick oxå mumsa spökmaräng och morotskaka! Barnen hade hur kul som helst!
Tack Martina, Danne och Meja!

Efter partyt lämnade jag av Leah hos morfar och Maria för lördags mys! De gick och hyrde film och Leah önskade Keso och köttbullar till middag!

Nu sover Liam och jag ska pallra mig upp från sängen, ta mig en kopp kaffe sen ska vi kolla på nya Snövit filmen!

- Puss och Kram och Nyp i Stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar