lördag 24 november 2012

I drömmarnas trädgård..

Nu sover min lilla ängel gott efter ett skrik/gråt anfall...
Liam har de senaste två nätterna ( även för några veckor sedan) "vaknat" efter några timmars sömn och stor gråter, ibland trycker sig förtvivlat från mig. Jätte ledsen och det verkar som han har ont...?!?!?
Så håller han på så en liten stund, antingen somnar han om efter att man lugnat ned honom eller så stökar han ett tag.
Vi har trott att det var gör han är/varit sjuk (feber, förkyld och astma) men nu börjar jag tvivla..
Kom och tänka på att personalen på fsk sagt att Liam har vaknat tvärt och gråter hysterisk mitt i vilan och de får ta upp honom så har han somnat om i vagnen...
Hmm.. Kom och tänka på att jag
hade samtal med ett föräldrapar på jobbet för ett tag sedan (inskolning) och de berättade att deras barn hade Nattskräck, googlade på det nu och läste...

Kan det vara det Liam har?! Nån som har erfarenhet av det?!

Länk: http://se.babycenter.com/toddler/sleep/nightterrors/

- Puss och Kram och Nyp i Stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar