söndag 18 december 2011

För firande!

Idag har jag haft födelsedagsfika här hemma! Som alltid super mysigt att få ha familjen nära! Mumsat glögg, kaffe, julmust, kakor och bullar...GOTT! Denna gång bakade jag inte så mycket och ändå blir det mycket över..?!

Fick present av min underbara sambo och våra barn... EN KAFFE MASKIN! En Tassimo!! Mmmm va mumsigt! Såååå glad!!! Love it!!


Istället för en blomma kom mamma och Roger med en gran! Så det var bara att kila upp på vinden och rota fram foten och mattan! Har pyntat den nu på kvällen den blev super fin!! Tack snälla ni!!!!


Fick pengar och presentkort av min kära far och Maria och resten av familjen, så nu ska de köpas nåt nytt i klädväg. Se vad jag kan hitta mer till mig själv!
Haft en super lyckad eftermiddag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar