fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan..!

Japp.. i morgon är det JULAFTON!! Det känns inte iktigt som så... jag har inte alls lika mycket julstämning i år som jag brukar ha..?! Mys att det är lite vitt på marken i alla fall!
Idag blir det mys med barnen, T slutar nog tidigt från jobbet så ska ev hämta honom runt tolv tiden. Sen ikväll kommer bästa Cissi hit! Hon har dumpat av alla julklapparna till barnen hos min pappa så de måste jag hämta senare idag också. Så ikväll blir det lilla-julafton för Leah och Liam!

Ska försök ta mig ned till Farsta C idag och hitta nån tunika att ha på mig i morgon! Se om jag lyckas slå mig fram med alla som panikhandlar julklappar!
Annars är det bra lite mat som ska handlas och en kaka som ska bakas till i morgon!

Nä, nu är det dags att avnjuta en kaffe från min kaffemaskin...sen göra i ordning barnen och åka till apoteket och hämta mat till Liam, sen upp till pappa en sväng och vänta på att hämta T på firman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar