fredag 14 oktober 2011

Sömnlös i Hökis

Inte sovit många timmar i natt, inte mycket sömn på dan idag heller! En liten pojk vid namn Liam har knorrat/gråtit och skrikit nästa non stop! Vill vara nära, helst på heeela tiden. Han har haft väldigt svårt att koppla av! Vet inte om det varit nåt jag ätit som gör att han strular?! Han har även ratat amning idag..?! Varför vet jag inte.. Köpt en pump så han har fått flaska med både min mjölk och ersättning nu på kvällen, så nu verkar han nöjd och sover...
Varför finns det inget facit för dessa små varelser? Allt detta skrik och stök, vill inte äta men hungrig, sömnlösa nätter för oss alla... Det kan verkligen knäcka en, känner mig inte tillräcklig, vill hjälpa honom, vill kunna lugna honom!
Ni hoppas vi detta vänder!
I natt hoppas jag vi får sova några timmar... I NEED TO SLEEP!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar