onsdag 12 oktober 2011

Slapp-dag

Idag har jag inte gjort många knop... Det blev inte ens nån morgon promenad efter lämning av Leah. Raka vägen hem styrde jag vagnen! Hem till soffan, en kopp kaffe och tvn!
Sov en timma mitt på dagen också, väldigt skönt!
Känns som Lille-man börjat få natt rutiner (hoppas kan jag alltid göra), hi har väl lagt oss oftast runt tio så han har ätit runt nio-tio tiden. Sover sedan till runt halv två och vill äta, somnar sedan om till fem tiden. Så har våra senaste tre nätter sett ut, se om det fortsätter så?!
Idag har han varit vaken mesta dels av tiden, han har små sovit lite då å då, men ingen längre stund. Nu sover han här i soffan, helt utslagen! Sovit djupt nu sedan ca 17!!
Det är så mysigt att hämta hem Leah på em, hon pratar och pratat hela tiden! Berättar vad de gjort på dagen och om allt möjligt...saker vi gjort för länge sedan. Så underbart!!

Nu sitter vi här i soffan och gäspar ikapp jag och T... Blir nog sängen strax. Inget på tv att titta på heller...
I morgon blir det en promenad efter lämningen, sen tänkte jag åka och fixa ett par fodrade stövlar till Leah. Kanske kan hitta nåt att unna mig själv också..!?

Natti Natti!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar