onsdag 8 juni 2011

Catering firma?

Så sjukt sugen på nåt gott... något gott bakverk!!
Sitter också och tittar på Kl 8 hos stjärnorna, riktigt roligt!
Längtar tills Leahs kalas då ska här bakas!! Det sa bakas tårtor, mjuka kakor, små kakor oh säkert nån bull variant! Har lite recept på lager så vi får se vad jag lyckas välj ut... vill ju ha med ALLT!
Måste köpa lite roliga party dekorationer också.. har en affär som jag ska kila förbi, en affär med massa roligt krims krams.

Näst vecka blir det födelsedagsfirande! Två på raken, min moster den 15:e och min käre far den 16:e. Min moster fyller 50 så på lördag den 18:e blir det stort party och jag har erbjudit mig att baka lite.. kanske inte så lite utan 5 tårtor!! Blir samma variant som jag bakade till min mamma på morsdag! Så på lördag förmiddag blir det tårtbak för hela slanten! Woho! Man kanske ska ta och starta ett litet företag.. nån som har nåt bra namn förslag... Sandras bakeri? S´s smått och gott? Hmmm... äsch.. står helt stilla just nu.. ingen fantasi alls...
Är inte helt hundra på vad jag ska fixa ör present till min far..?! Åhhh jobbigt!

Nä nu blev det mycket snack om sötsaker.. skulle behöva tvärtom, äta mindre sött och röra lite mer på mig..
Men värmen tar kål på mig just nu, känner att jag inte har mycket till ork. Till och från får jag sammandragningar om jag tar ut mig förmycket. Hoppas och vill självklart att sommaren ska bli varm och skön men bara inte den blir stekhet! Då vet jag inte vad jag gör!?

Måste försöka hålla mig vaken till tio ikväll.. för nu kl nio börjar Livet på BB fast den engelska serien, men kan inte låta bli att titta ändå.. längta till vårt lilla liv kikar ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar