fredag 17 juni 2011

Busy day!

Min lediga Fredag! Det är det idag, i alla fall från jobbet.
Lämnade Leah på fsk till nio, hon har säker en roligare dag där med kompisar än hemma med mig och fix och trix!

Fick mig en härlig promenad nu på 50 min med bästa Judit! Noel sov i sin vagn och Louis hängde på i koppel. Härligt väder, svalt och skönt, lite regn fick vi på oss men det var bara mysigt! Jag gillar en regnig dag då och då, det behövs! Att få mysa inne, kolla nån bra film eller åka mån stans och mysa med familjen! Love it!!
Tack vännen!

Nu har jag slängt in två maskiner tvätt i tvättstugan...


Nu sitter jag orkeslös i soffan, strax är kaffe klart! Sen ska jag slappa en stund och kolla Våra Bästa år! "ha ha" ja vet! Skit sopa men
Kan inte låta bli att kika när jag är hemma, jag är lixom uppvuxen med den då min mormor har följt den sedan den började för herrans många år sedan!
Den tar aldrig slut! Och personerna i åldras aldrig heller, ha ha!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar