fredag 11 februari 2011

KAOS!!

Stockholm en vanlig vinter dag= KAOS!!!! Inga bussar går, pendeln går 2ggr timman, t-banan verkar rulla på ganska bra! Jag har lyckats lämna Leah på fsk, det blev ingen bra morgon då hon glatt såg fram emot att få åka pulka men det bara blåste en massa snö i ansiktet och pulkan tippade precis framme vid fsk. Väl inne blev hon arg för att vi lämnade pulkan utanför och så halkade hon innanför dörren! Ingen vidare bra start för mitt lilla hjärta. Hennes dag kan nog bara bli bättre.
Jag gillar vintern, när det är plogat, inte blåser och i lagom mängd! Nu räcker det!!!
Här är en bild från igår kväll:





Här är en tagen nyss:


De sa att det skulle komma runt 2 dm men detta tycker jag är ca 0,5 meter!!
Men det är fredag! Det får vi inte glömma, det gör dagen lite lättare och lite skönare!
Jag har unnat mig en stor varm choklad med vispgrädde!



Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar