tisdag 1 februari 2011

Uppdate!

Dåligt Sandra, dåligt!
Nu har jag inte skrivit på några dagar, tänkt göra det men så har det bara inte blivit av...
Helgen var lugn och fick en super start, vi hade Judit, Richard och lilla Noel över på middag. Trevligt!
Lördagen åkte vi till Älvsjö mässan och kikade på motorcyklar! En mysig fm med mamma och Roger. Em spenderades hemma. Söndagen var lugn, Leah åkte till Aquaria med mormor och Roger på fm.


Jag och T åkte till Rusta och köpte tapeter, sen hem och spackla och jag städade. På em kom Nami och Martin över på fika. Kul att se dem för det var länge sen!
Så lite uppdatering av vad som hänt i helgen...
Idag är det Tisdag, känns sisådär, jag stänger på jobbet..suck! Blir till att bara åka hem och typ gå och lägga sig sen, fast jag måste hålla mig vaken till nio då är det nya avsnitt av House!!
Nu sitter jag på t-banan, vill bara vända och åka hem... Men icke!

Får göra det bästa av dagen!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar