onsdag 29 september 2010

Jag blir galen!!!

Hur svårt ska det vara att få boka en tid!! Nu har jag jagat dem i snart över en vecka och inte lyckats! Känns som telefonen suttit fast klistrad vid mitt öra i flera dagar och jag har till och med lärt mig deras nr utantill! Första dagarna kom jag till någon helt annan växel, "prova slå nr igen" sa de åt mig de första dagarna. När jag gjort det i några dagar pratade jag med någon som gav mig ett nytt nr och sa att de bytt, jag började då ringa det nya nr. Nu har jag gjort det i några dagar utan att lyckats så i morse sökte jag på dem på
Vårdguiden, där fanns det bara adress och inget nr så jag ringde upp Vårdguiden och tjejen jag talade med där sa att i måndags hade de fått in en felanmälan på deras tele nr. Hon skulle kolla upp felanmälan och sen la hon på... Jaha vad gör jag nu då?! FAN!! orkar inte mer... Nu sitter jag på t-banan på väg dit! Jag får väl åka dit kliva in på mottagningen och boka en tid!!! En sak jag undrar över är, har inte dem undrat varför inte folk ringer till dem!? Inga nya patienter??? Eller??!! Bara tur att jag slutade tidigt idag så jag kan åka dit innan de stänger. Ganska arg känner jag mig nu! Se vad de säger när jag kommer!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

carro sa...

Vem försöker du ringa?

Anonym sa...

Försökte få tag i Kvinnohälsan söder.
Fick träffa läkare direkt när jag kom dit idag för de hade en lucka eller så. Bäst för dem!
Vilken Carro är du? * nyfiken*/ xandra

carro sa...

Carro berglund
Skönt att du fick tid :D

Anonym sa...

Japp! Jäte skönt att slippa åka tillbaka. Hoppas allt är toppen med dog Carro! Magen växer? När är det dags för nr 2??

Skicka en kommentar